W dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju odbyły się targi ISM Middle East – największe wydarzenie branży słodyczy i przekąsek w regionie Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji.
To nie była zwykła wystawa – to rynek spotkań, innowacji i relacji handlowych, gdzie globalne marki, przyszli nabywcy i liderzy branży zbierali się pod jednym dachem, by prezentować przełomowe produkty oraz odkrywać nowe trendy.
Na stoisku narodowym Poland tastes good swoją ofertę zaprezentowało 20 polskich producentów, którzy przywieźli pełną gamę słodkich i aromatycznych przysmaków: czekolady, draże, kolorowe cukierki, ciasteczka w różnych odsłonach, kremy orzechowe, batoniki, wafle, lizaki. Estetyka opakowań, barwy i detale odegrały tu kluczową rolę – nie tylko zawartość, ale także sposób prezentacji przyciągał uwagę odwiedzających.
Obecność Polski na ISM Middle East była nie tylko prezentacją wyrobów – lecz także strategicznym krokiem w budowaniu silnej pozycji na rynkach Bliskiego Wschodu. Dzięki temu wydarzeniu polskie marki pokazały swoją jakość, innowacyjność i bogactwo smaków, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na słodycze o wyróżniającej się estetyce i autentycznym charakterze.